Printing on demand maakt een uitgave als deze mogelijk. Voor de meesten onder ons een waar genot. De verstorende huisstijl van de expositieruimtes De Hallen in Haarlem, waarin letters bewerkt worden door ze in te snijden, een ingreep die bij alle denkbare lettertypes tot een herkenbaar beeld leidt, wordt hier in een kloeke, cleane catalogus gepresenteerd. Met het gevoel van een telefoongids.
Op de voorzijde vier letters als voorbeeld, op de achterzijde een overzichtsbeeld in vogelvluchtperspectief van de typografie in zijn toepassing voor verschillende publicaties van De Hallen. Die achterzijde is overigens de enige plek met kleur.
Binnen is er één letter per pagina, zodat je er de volle aandacht aan kan geven, en er een andere esthetiek de ruimte krijgt, die van de letters op zich. Eén jurylid begreep werkelijk niet waarom de anderen dit zo aantrekkelijk vonden en zag de noodzaak voor een dergelijke publicatie niet in, terwijl de anderen juist zo verrukt waren over het feit dat deze uitgave gemaakt is, al is ze voor een heel kleine doelgroep.